2015年10月24日 星期六

[面膜] ‡ BRTC ‡ 酣睡護膚 源源注水 ɷ 茉莉水潤睡眠面膜 ɷ

愛美的女人日日護膚係少不了的,最基本敷下面膜又點少得??需知道護膚的黃金時間係每晚10點至零晨2點,此時肌膚細胞會比較活躍,所以趁機做好護膚實行事半功倍~!!

但有時放工HAPPY HOUR之後,返到屋企已經好累,恨不得即刻上床瞓啦~~仲點敷面膜呢??
最近牙Ti就收到韓國人氣品牌 - BRTC新推出的茉莉水潤睡眠面膜

睡眠面膜的好處就係可以唔駛沖洗直接敷過夜,最岩無時間敷mask或者返到屋企好累既人使用

但講一講以往我對sleeping pack的觀感,於接觸BRTC前我曾用過其他品牌的同類似產品,但給我的印象很一般,最可恨的是用過睡眠面膜後會黏頭髮-.-最終都係敷過15分鐘後洗走,有失sleeping pack的原意~!!

今次收到BRTC既時候,我開頭只抱住wash-off mask的態度去試,但最後..................繼續睇下去吧~!

BRTC新推出的茉莉水潤睡眠面膜 Jasmine Waterful Sleeping Pack (HK$240/50ml)
BRTC是韓國醫學級專業美容品牌,產品全由韓國生產,包裝上都是泡菜文,但單看圖示都可以知道產品是以保濕、舒緩、注入養份為主。
產品附有小匙,方便取出乳霜;罐底亦印有產品使用日期。
面膜蘊含茉莉花水及2大BRTC專利成份 - Blue Photo Complex及Purple Vigor Complex。茉莉花水能夠為乾燥肌即時補充水份,配合專利成份,為肌膚即時保濕、舒緩、止癢,強化肌膚基底,提升緊緻度,令肌膚回復健康。
睇下睡眠面膜的Texture,以高壓乳化技術,將水分、保濕凝膠及護膚油糅合,塗上肌膚是會隨即釋放大量保濕成份。可以見到經乳化技術的白色乳霜一塗抹上肌膚後就馬上變成水珠,好似在塗抹水珠霜般,水分注入皮膚內。
有一件事一定要同大家講: Sleeping Mask係於係護膚程序的最後,所以別以為一罐Sleeping Mask可以走天崖,依舊要塗精華、面霜等。
我好喜歡它茉莉花的味道,清淡的花香,不會過於濃郁,晚上份外安睡。我最愛是塗抹之後好快吸收,而面上好似留有一層薄薄的保護膜,肌膚好柔軟,仲完全唔會出現黏頭髮這討厭的問題~~值得我俾"Like"



免責聲明:
**是次產品及產品資料由 theZtyle.com x Sa Sa HK 提供**
本文章我全部內容均屬個人分享及感受,只作參考之用,一切並不代表該品牌/公司之言論及立場。
**歡迎邀請合作試用或出席活動**

Contact Me:
FB Fanpage: Т ‡ WonderLand ‡
Instagram: ♥Tiffany♥Ip

My Blog:
✐ Beauty Exchange ✐ Beauty Life ✐ Blogspot ✐ ELLE ✐ Glamaclub ✐ iTrial ✐ SHE.com ✐ the Ztyle ✐ U Beauty ✐ 

沒有留言:

張貼留言