2017年8月8日 星期二

[眼部護理] ‡ 拯救眼睛BB睫毛的煩惱 ‡ 日本白碧增長睫毛液

約兩三個月前,牙T做了人生第一次植眼睫毛,效果又纖長又有少少濃密,最重要是自然不誇張,超靚~!!
原本的一線眼即時有放大效果同好有神^^high的我selfie post上面書後仲呃到不少"like"😆......不過植眼睫毛效果始終好餖暫,記得當時美睫師提過牙TBB睫毛多,所以可以植的睫毛不算......靚一次就想繼續靚下去,四圍搵睫毛修護精華,希望睫毛可以健康生長。
有朋友介紹我用日本白碧增長睫毛液,白碧公司總部位於大阪,製造化粧品和護膚品已經有廿多年歷史,現時品牌由香港雅施化粧品中心獨家代理。
白碧增長睫毛液是一支睫毛修護精華,天然植物精華修護配方能夠令睫毛生長速度加快,即現有既睫毛會增長,同時會長出BB毛,令睫毛看上去更濃密豐盈。睫毛健康自然不易折斷^^
雖然無說明書講解用法,但根據過往經驗,睫毛增長液應該是晚上用的,同用普通睫毛液無分別,用睫毛刷由睫毛根部開始塗,確保根根睫毛都塗有修護精華。
要測試支增長睫毛液的效果,我係部iphone設定每晚11點提示響鬧,提醒自己要記得用支睫毛增長液,結果持續用了3星期......睫毛真的濃密左,眼頭長出好多BB毛,話說上星期日去當美睫模特,連美睫師都讚我睫毛狀況變好,變得健康同粗小小,今次連眼頭都可以植毛啦,Iris睫毛款好靚好自然架^^
繼續用唔好懶,我想要好似BB仔睫毛咁長咁捲曲,無十成都想要有八成似 


香港銷售點
▲  本交章純屬個人分享,有關詳情請向品牌查詢 ▲ 

Welcome for Collaboration & Invitation 
Instagram: tiffany0817

My Channel
 SHE.com  the Ztyle  U Beauty  WeShare 

沒有留言:

張貼留言