2015年10月11日 星期日

[護膚] ‡ PPC ‡ 纖顏V熱精華 ɷ 告別浮腫包包面 ɷ

牙Ti一向有大細面問題就係人都知,依個問題真係好困擾我,因為影相既時候大細面就更明顯,原形畢露丫~~
最近就收到PPC纖顏V熱精華~!
人人都叫佢神纖油,看來排頭好勁唷~!
產品的研發及生產都由韓國進行,針對包包面問題,進行燃脂、提拉、緊緻~!
根據包裝盒所示,PPC擁有一套按摩手法,目的是令精華更快被吸收,造出提拉效果。
睇睇精華的質地,厚薄適中,推開後好易吸收~!主要成入份有:

磷脂膽鹼 - 是一種針對脂肪型包包面的醫學成份。
緊膚藻精華 - 針對肌膚型的咀嚼肌,原理如打Botox。
六胜肽 - 有助淡紋,纖顏同是修護。
首先將適量精華塗於兩邊下顎及頸部。

用食指及中指以V字手勢並貼緊下顎,由下而上推,手夾住耳朵位置,將動作重複5次,直至精華完全吸收。
牙Ti的大細面以後就靠你啦~~


用後感:
其實我本身都試過不同方法去改善大細面問題,但效果唔算太理想。PPC的纖顏產品好早已經有所聽聞,記得當時在Youtube還是好火紅的產品,不少youtuber介紹。今次試用之後,我感覺PPC比某專櫃的纖顏精華更有效果,特別是當會產生溫熱的時候,好似產品發揮作用一樣,我早晚都有用架~!早上用的效果最明顯,平日朝早起物的水腫、浮腫等好快就改善了。



免責聲明:
**是次產品及產品資料由 itrial 提供**
本文章我全部內容均屬個人分享及感受,只作參考之用,一切並不代表該品牌/公司之言論及立場。
**歡迎邀請合作試用或出席活動**

Contact Me:
FB Fanpage: Т ‡ WonderLand ‡
Instagram: ♥Tiffany♥Ip

My Blog:
✐ Beauty Exchange ✐ Beauty Life ✐ Blogspot ✐ ELLE ✐ Glamaclub ✐ iTrial ✐ SHE.com ✐ the Ztyle ✐ U Beauty ✐ 

沒有留言:

張貼留言