2015年10月25日 星期日

[療程] ‡ A Plus Beauty ‡ Cutera truSculpt 面部消脂提升療程 ɷ 第 2 回 ɷ

第2次到A Plus進行Cultera塑形療程~~~~
因為之前已經黎過,所以都算熟地頭~!!!一來到就直接去房間準備
好開心~!!!今次係同一位美容師幫我進行療程~洗乾淨塊面先
上次因為第一次進行Cultera,所以美容師只將探頭set最高溫為44度,今次第2次的療程就可以作調整,將溫度set為45度
美容師依然會集中做我的左邊面 (無法~!鬼叫自己大細面>.<)
雖然溫度調高了,但感覺渡有第1 次療程咁熱,反而暖暖的,好舒服^^舒服到我竟然入睡了....zzz.....zzz.........
做完左邊,到右邊~~~~
睇下第1次同第2次療程後即時效果既分別先......明顯進行第2次療程之後,降紅速度快了,但面上亦有些許腫,但回家後就已經消退了。

兩次療程之後,我覺得下巴尖左小小,下巴果塊肥肉脂肪好似消減了,有個小v出現^^
療程之後我就去旅行啦~~~都不忙影張近照先

應該距離第2次療程後一星期多,見到下巴面形比之前firm,有提拉上升的效果,當然療程之後都要配合按摩去水腫的水法以及控制食量啦~!!!

但2次療程已經有依個效果,我覺得滿意的~!!!


如果大家都想去A-PLUS享受一下美容師的專業手勢及美容療程,只要你說出牙Ti的會員編號AP-08478就可以享有優惠:面部美容療程將會有8折,脫毛仲可以有6折優惠。有興趣的朋友不用客氣唷~!!!



A-PLUS Beauty Medical Centre

尖沙咀金馬倫道18號萬勤商業大廈7樓及16樓A
Tel: 2723-0616
Website: http://a-plusbeauty.com.hk/
FB Page : https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk



免責聲明:
**是次療程體驗由 A-PLUS Beauty Medical Center 提供**
本文章我全部內容均屬個人分享及感受,只作參考之用,一切並不代表該品牌/公司之言論及立場。
**歡迎邀請合作試用或出席活動**

Contact Me:
FB Fanpage: Т ‡ WonderLand ‡
Instagram: ♥Tiffany♥Ip

My Blog:
✐ Beauty Exchange ✐ Beauty Life ✐ Blogspot ✐ ELLE ✐ Glamaclub ✐ iTrial ✐ SHE.com ✐ the Ztyle ✐ U Beauty ✐ 

沒有留言:

張貼留言