2015年8月30日 星期日

↗‡ 療程體驗 ‡↘ ɷ Dream's Medical HIFU超聲波提拉療程 ɷ

早前提到牙Ti出席了Dream's Medical的HIFU提拉療程分享會,認識到近年美容界最熱話題 - HIFU療程,當日讓我見謵到療程的利害,短短數十分鐘我的模特兒示範已經展示到療程前後的差別,想知多D活動當日的花絮,可以Click ⇩⇩

↗‡ 活動分享 ‡↘ 延續青春奇蹟 ɷ Dream's Medical HIFU超聲波提拉療程分享會 ɷ 

有正野,牙Ti又點會錯過呢
8月頭的某個星期六,適逄牙Ti short week,一早黎到位於旺角柏裕商業中心的Dream's Medical Centre體驗HIFU療程。

一開門就見到活動當日的光療師Apple,難道今日的療程都係Apple負責???
Apple首先帶我到會客室,為我簡單講解療程的做法,以及了解我近日皮膚的狀況,因為HIFU療程係唔可以太頻密進行,以及打HIFU的發數亦好講究的。

牙Ti一直以為自己係有大細面的問題,但原來因為左邊面的下垂問題較嚴重,所以誤以為是大細面。經Apple了解後,她提議是次體驗會集中針對左邊面頰。

好啦~~要入房做準備啦~~!!!
房內的設計好整齊,裡裡外外都以白色為主,俾人感覺好簡潔乾淨。
做HIFU的第一步就係要清潔好面部,之後再敷上麻藥30分鐘,因為打HIFU係將熱能打入真皮層,感覺有會點酸軟,敷麻藥是可以幫助減輕療程期間的不適。Apple知道我怕痛,所以敷麻藥的時間會長小小。你睇我塊面已經開始麻痺無感覺lu~~
正式開始前,我地睇睇依家HIFU機先,Dream's Medical採用的是U ONE HIFU機頭,一陣依個機頭就會係我塊臉上游走
Apple會由較低度數開始,由臉頰位開始打,一來臉頰相對其他位置較少神經及骨位,二來可以俾時間我地適應。我覺得Apple是一位好親切的光療師,整個療程進行期間,Apple間中會詢問我的感覺,是否有刺痛/唔舒服,仲會不斷update療程的進度,所以唔經唔覺就好快打完一邊面及頸位。我自己亦忘記了拍下打HIFU的過程

睇下牙Ti打完HIFU機前後的分別,我個人覺得都幾明顯架~~
我覺得近包包面即時FIRM左,DRAW LINE亦各上提升了,最最最明顯是下巴位置的雙塊肉,都收緊了不少。
做完HIFU,皮膚的溫度會提升左,會抽乾左皮膚的水份,依個時候最好敷個保濕MASK,順便解紅。

Apple同我講做完HIFU之後,最明顯的效果是打後的一至兩星期,因為HIFU刺激了皮膚底層的骨膠原增生,所以皮膚慢慢會變得細緻及有陣性,線條會慢慢呈現出來。而打完HIFU之後亦有幾個注意的地方:
1. 盡量減免進行溫度過高的活動;如桑拿、薰蒸等
2. 外出記謹要做好防曬
3. 幫皮膚補足水份
依個時候,我想起早前活動中送的mask及防曬,看來Dream's Medical真的好有心思,連送出的禮物都為客人想好,牙Ti回家就敷夠一星期的保濕mask。
俾大家睇下3星期後的牙Ti

講講感覺先......以我所了解,打HIFU的次序大既是: 面臉頰 > 權骨 >下巴 >額頭
我覺得打HIFU的感覺跟看牙醫差不多,看牙醫好多時令我的牙齒感覺酸軟,但打HIFU的感覺都不及看牙醫的痛呢~~與未打HIFU前相比,確實比我自己想的誇張。



免責聲明:
**是次體驗由Dream's Medical 提供**
本文章我全部內容均屬個人分享及感受,只作參考之用,一切並不代表該品牌/公司之言論及立場。
**歡迎邀請合作試用或出席活動**

Contact Me:
FB Fanpage: Т ‡ WonderLand ‡
Instagram: ♥Tiffany♥Ip



My Blog:
Beauty Exchange♥♤♣Beautylife♥♤♣ELLE♥♤♣iTrial♥♤♣SHE.com♥♤♣the Ztyle♥♤♣U Beauty♥♤♣Glamaclub

沒有留言:

張貼留言