2017年7月23日 星期日

[活動] ‡ 英倫號暢遊維港 嚐海上浮華盛宴 ‡ 優悠饗宴 DK Cuppa Tea X The Knot of Love

一踏入夏天,戶外活動特別多,BBQ...釣墨魚...船P...朋友多既你極可能未來幾星期都排滿節目......講到船P,發現DK最近又有大製作,新Set「優悠饗宴」Elegance Feast不止可以在店舖食,還可以出海食...
今次大製作同The Knot of Love合辦,坐上The Knot of Love的歐洲式設計的「英倫號」遊艇,品嚐著DK精心準備的浮華盛宴,多享受~!!!
依艘船就係一陣接載我地既英倫號,係一艘木製遊艇,除左今次同DK合作之外,原來之前仲搞過唔少Event,日後如果搞Party又多個諗頭^^

俾大家睇下今次的優悠饗宴Set,真係重量級架~!!!
與其說係Tea Set,不如話係Dinner Set,睇份量就知有睇頭啦~對嗎??
雖然落船當日天公不造美,但好彩既係出發時無落雨,否則連甲板都無得上......
難得上遊艇,當然要影多幾張靚相sefie一下啦~~!
每款DK Tea Set都會配襯一套magic card,牙T今日抽到Create,代表的香薰係Peppermint,好醒神好Fresh的味道......
Yeah~!!!!開動啦~!!!CHEERS~~~乾杯~~~
 優悠饗宴分有鹹點、甜品兩部份,今次鹹點以海鮮為主: 
美國緬因州龍蝦
北海道珍寶帶子配薯餅
珍寶青口
重量級Set當然連食法都要講究下,我記得老闆娘講過海鮮係經過特別低溫處理,所以肉質仍然可以保持鮮甜,而食之前係有專人為你服務,用火槍燒焦龍蝦和帶子表面,彈牙爽口的龍蝦肉沾上經火炙的蝦膏,入口特別甘香;
同樣經火炙過的帶子,呈現半生熟的狀態,外暇內嫩,一啖放入口好滿足呢^^
餐酒配海鮮,至嘆既享受.....除左海鮮,還有沙立美腸、車打芝士粒.....喝一口香檳酒,吃一口美食.....
還有一碗黑松露牛肝菌湯 (提起就傷心><掛住影相無飲湯=.=><黑松露係我至愛架><sosad)
仲有小食架~!!有原味同辣味粟米片配牛油果醬同乳酪醬,不過我食唔出分別=.=但酸酸地幾好味喎
黎到甜品部份,亦係我最躍躍的,相信無女士唔鍾意食甜品吧~!!
Ø香芒芝士蛋糕
Ø開心果朱古力蛋糕
Ø開心果馬卡龍
Ø蛋白糖餅
我對甜品的免疫真係好低.....蛋白糖餅一啖一粒,唔駛考慮......嘿~嘿~
馬卡龍配埋英式紅茶或黑啡夠晒完美^^
至於兩款蛋糕.......我承認我貪心,因為兩款我都鍾意
唔好以為旁邊隻狗係裝飾,其實都係一款甜品黎~!!!
狗造型白朱古力米通,好有份量~!!!雖然有點殘忍,係要刀叉切開瓜分食.....(你地估動手的人係邊個@@)
以前睇童話書,主角都係係紙條上寫上願望,放入玻璃樽後拋落海......
今日牙T一眾Bloggers一樣將願寫上紙條上,綁上氫氣球後隨風飄散,真的希望上天能收到我紙條,幫我實現願望^^
好滿意今次既船P,DK老闆娘真在太勁,主意多多,每次花的心思都別出心裁。牙T好開心同一班Bloggers朋友一齊玩左一個下午,如果想約埋三五知已、豬朋狗友聚一聚,不妨可以考慮DK CUPPA TEA X THE KNOT OF LOVE既船派對,四個人以上仲有支香檳酒送架~!!!

每一位上英倫號用餐既朋友仲會得到DK送出既香薰油和精油木盒,如果有用香薰習慣的朋友,兩樣產品實岩你^^



優悠饗宴 Elegance Feast
上環店享用: HK$398/person +10% (Min. 2 person)
遊艇上享用: HK$698/person +10%

DK CUPPA TEA
上環新街市街19號地下
訂座電話: 2386 3588

*相關文章*
> 浮遊童心下午茶
> 櫻樺傾城下午茶


▲  本交章純屬個人分享,有關詳情請向DK CUPPA TEA查詢 
▲ 


For Collaboration & Invitation, 

Email: tiffany_ip1989@yahoo.com.hk
FB Fanpage: 牙T ‡ 生活小記 ‡
Instagram: tiffany0817


hMy Channelh
✐ SHE.com ✐ the Ztyle ✐ U Beauty ✐ WeShare 

沒有留言:

張貼留言