2015年8月22日 星期六

↗‡ DoMeCare ‡↘ 以黑制黑 清潔毛穴無難度 ɷ 黑裡透白凍膜 ɷ

上次講過EJG的凍膜,敷面時涼浸浸,身為薄荷粉的我真係覺得好正!!!開著冷氣敷仲爽丫~!!
今次要講係另一個台仔牌子凍膜  ❤DMC黑裡透白凍膜
DMC黑裡透白凍膜是黑漆漆的,點解??  因為成份加入左孟宗竹炭粉,竹炭其實是將竹經過炭化得出來的東西,孟宗竹就是竹炭中最好的材料。

原來竹炭係台灣又叫黑鑽石,有淨化、抗菌、分解的效用,所以加入了孟宗竹炭的DMC黑裡透白凍膜可以吸附皮膚毛穴中的油脂污垢,加強發揮凍膜去黑頭、去粉刺的功效。

以深層清潔來說,我會愛用凍膜多於泥膜,因為泥膜在敷面過程中往往會抽乾皮膚水份,十分鐘已經覺得皮膚繃緊,所以泥膜的時間會比凍膜短。

凍膜剛好相反,可以敷上30-45分鐘而唔會覺得乾,DMC凍膜就加入左保濕成份,如金縷梅、小黃瓜、甘菊......仲最我好鍾意的金盞花。

♣ 小黃瓜可以補水 ♣ 金縷梅、甘菊可以降紅鎮靜 ♣ 任何皮膚都岩用,曬完用又得。敏感用又得 ✌ ✌ ✌

開始敷面膜啦.....
大家都知依家假貨好多,真真假假  假假真真......
今次的DMC係莎莎香港版,留意返罐身係有QR Code及防偽塗層,標籤紙上仲有壓印架
打開一睇,罐蓋附有細小刮棒,仲多一個透明內蓋,果然多一重衛生﹏多一重保障
真面相出現,是黑到好似墨汁一樣的,依個時候令我諗起龜岺膏=.= [我又掛住食......]

支刮棒太短啦,我要用私伙野先[xd]]]]   來個龜岺膏敷面先~~~
大家唔好慳,要有效果一定要敷得夠厚,遮到皮膚就ok Good啦~!
之後就乖乖地等20-30分鐘 [[最好煲下劇,睇番一兩集就可以夠鐘去洗面架啦]]
Time Up啦~~記得洗面前要刮走面上既凍膜先,依個step不能miss
睇住啦~~刮走凍膜既同時,浮上表面既黑頭粉刺都會一齊刮走架~~個鼻好乾淨丫
白淨左好多,好似打左燈噤~!!但我頭先刮凍膜時重手左,鼻仔有小小紅><

用後感
其實台灣真係有好多凍膜牌子,單單自己都用過都好幾款;EJG以清涼薄荷舒爽取勝;DMC有孟宗竹炭淨化,連廣源良都出小黃瓜晚安凍膜,價錢平且CP值高。但我偏愛的是DMC,因為我愛看著黑頭粉刺被刮棒帶走的Feel (變態mode)。黑頭粉刺被凍膜吸附著,每刮一下黑頭就跑出來了~!!黑頭針??行埋一邊啦~!以前趁去台灣搵男友都會抬兩、三罐凍膜返香港,重死人~!!依家香港好多地方有得賣LU[[衰佬,話我次次都買野駛錢,我不用靠你啦!!]]


免責聲明:
**是次產品資料由theZtyle.com x SaSa 提供**
本文章我全部內容均屬個人分享及感受,只作參考之用,一切並不代表該品牌/公司之言論及立場。
**歡迎邀請合作試用或出席活動**

Contact Me:
FB Fanpage: Т ‡ WonderLand ‡
Intergram: ♥Tiffany♥Ip

My Blog:
✐ Beauty Exchange ✐ Beauty Life ✐ Blogspot ✐ ELLE ✐ Glamaclub ✐ iTrial ✐ SHE.com ✐ the Ztyle ✐ U Beauty ✐ 

沒有留言:

張貼留言